RADIONICE

Pri osmišljavanju naših Super STEM radionica posebnu pažnju pridavali smo kvaliteti sadržaja i programa,  raznolikosti opreme, prilagodbi sadržaja najmlađima te igri.

Igra je prirodna, urođena motivacija djeteta i putem igre djeca istražuju, uče i razvijaju se. Igra je ključna u djetetovu životu i ona je spontana manifestacija dječje inteligencije i kreativnosti. Kroz igru djeca upoznaju svijet oko sebe, usvajaju nova znanja i vještine, razvijaju svoje potencijale i stvaraju.

Stoga smo razvili posebno osmišljene radionice koje su bliske djetetovu načinu razmišljanja i učenja. Radionice su koncipirane tako da djeca na jedan zanimljiv način ulaze u područje učenja, ali bez stresa i tereta koji stvaraju negativan efekt, nego kroz znatiželju, zagonetke, istraživanja i zabavne zadatke.

Znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika (STEM) tako više nisu rezervirani samo za odrasle umove, nego se i djecu od malih nogu upoznaje s tim disciplinama i omogućuje im se da steknu potrebna znanja i razviju vještine neophodne za njihovo razumijevanje i korištenje.

Oprema koju ste vidjeli na našim stranicama služi upravo da se postigne jedan viši nivo takve edukacije i da ona obogati proces učenja i novih spoznaja. Bitno nam je posvetiti se svakom djetetu individualno, prepoznati njegove talente te usmjeravati zadatke i gradivno u ono područje koja ga najviše zanima. Zato su naše grupe male, programi pažljivo razrađeni, a naš spektar radionica jako širok.

 

 

ZA KOGA

Radionice se održavaju za djecu školske i predškolske dobi.

GDJE

Radionice Super Stem odvijaju se u prostorima vrtića i osnovnih škola.

PRETHODNO ZNANJE NIJE POTREBNO!

Djeca koja pohađaju naš program radionica ne trebaju imati prethodna znanja niti trebaju znati programirati, koristiti aplikacije, računala, tablete i robote. Sa svakim polaznikom krećemo od temeljnih znanja te postepeno dolazimo do određenih stupnjeva i vještina.

 

OPREMA

Na radionicama se služimo računalima, tabletima, mehaničkim setovima za programiranje, robotima, modularnim letjelicama i LEGO setovima. Trudimo se pratiti i usvajati novitete te koristiti što kvalitetniju i raznovrsniju opremu. Djeca ne moraju imati svoje uređaje, sve im je osigurano upisom u naše programe. Više o opremi koju koristimo pogledajte

LEGO® WeDo 2.0

Cjelovito STEM rješenje koje kombinira LEGO® kocke, senzore, Smarthub i jednostavan software. Posebno je kreiran kako bi potaknuo dječju znatiželju, kreativnost i znanstvene vještine.

 

CODEYBOT

Robotić koji se kreće, pleše, govori, mijenja izraze lica i još puno toga. Uz pripadajući software nudi mnoštvo opcija, zato djeca mogu kreirati svog vlastitog Codeybot-a koji će se ponašati onako kako ga isprogramiraju.
 

Airblock modularna letjelica

Jednostavno se slaže pomoću magnetskih veza, a Makeblock aplikacija djeci omogućuje jednostavno i intuitivno učenje programiranja. Airblock se u sekundama pretvara u letjelicu, auto, lebdjelicu ili nešto treće, što djeci ostavlja puno mogućnosti za kreativni inženjering.

CODEY ROCKY

Codey je programabilni kontroler koji nudi mnoštvo zanimljivih modula, a Rocky je "autić" koji pomaže Codeyju da se kreće. Codey Rocky ima LED ekran, senzore za zvuk i svjetlo, žiroskop, prepoznaje boje, lica i raspoloženja, izbjegava prepreke, slijedi linije i još puno toga! Uz pripadajući software djeca se upoznaju s umjetnom inteligencijom i programskim jezicima (Python).

ARDUINO

Otvorena softverska i računalna platforma pomoću koje je moguće stvarati interaktivne projekte. Arduino ploča čita zadane naredbe i pretvara ih u konkretne akcije, od pokretanja motora do paljenja lampica, opcija je bezbroj.

WONDER PACK - DASH AND DOT

Dash i Dot su dva inteligentna i zabavna robota koji djeci pomažu usvojiti koncept programiranja i samostalno koristiti programski jezik. Kompatibilni su s čak šest aplikacija koje nude širok spektar zabavnih zagonetki i kreativnih mogućnosti za učenje programiranja i upravljanje robotima. Crtanje, sviranje, pjevanje, skladanje i plesanje samo su neke od njih.

BLUE-BOT

Blue-bot je robot-pčelica namijenjen najmlađoj skupini učenika (3+). Uz Blue-bot-a mališani uče brojati, procjenjivati udaljenosti, pamtiti redoslijede, kretati se u prostoru, koristiti smjerove (lijevo - desno), a uz pripadajuću aplikaciju u mogućnosti su i programirati te Bluetooth-om slati naredbe.

NEURON SET ZA IZUMITELJE

Neuron set za izumitelje namijenjen je svim malim kreativcima koji svoje ideje žele prenijeti u stvarnost. Pomoću gradivih i elektronskih blokova (senzori, zvuk, svjetlo), moguće je složiti različite funkcionalne naprave. Bez prethodnog iskustva u programiranju, uz Neuron aplikaciju, izumima se mogu dodati osnovne ili napredne značajke (npr. IoT).

© 2020 by Super Stem.